fredag 18 januari 2008

tgif

äntligen är det fredag. det var en skön dag redan innan mathias flyttade till skövde om veckorna, men nu är det verkligen min favoritdag på veckan! när jag kommer hem vet jag att min älskling kommer vara där och vänta på mig och vad kan kännas bättre än det?

ännu en fredagspizza i magen - ja, på fredagar får man svulla - och en mathias i soffan. höll på att säcka ihop totalt då jag kom ihåg att jag skulle cykla förbi en kompis och hämta upp tyg som han köpt åt mig. jag drog på mig varma kläder lite snabbt, men byxorna hamnade en aning för högt upp och bak och fram så att jag fick en liten tygmage. och när jag drog på mig mössan hade mathias svårt att hålla sig för skratt. jaa.. vad ska man säga? vi är lättroade helt enkelt. fredagsnöje på hög nivå.

Inga kommentarer: