torsdag 24 januari 2008

aftonbladet <3

här är en hel drös med artiklar, rubriker och annat som fått mig att dra på smilbanden. mest är det nog från aftonbladet.se eftersom nyheterna på deras hemsida många gånger är väldigt roande - även om det kanske inte är meningen.
tydligen var hennes sambo tvungen att följa med henne in på toaletten om hon behövde gå nattetid

stor pulka eller liten bil?

jag vet inte om jag är så hypad gällade den nya sajten


men aje!

only in america

weee!

ja, alla tjejer känner så! det är den yttersta sanningen

bra att de säger ifrån, men är det inte lite väl drastiskt att ta livet av dem?

stackars angelina - ingen mer belugakaviar

hur känns en sladdrig kram?

ja, verkligen! usch!


härligt att de förtydligat allt med en illustration

i-landsnöjen

min amatörmässiga gissning är i alla fall att kvinnor löper mindre risk att drabbas

just det! händerna och munnen på täcket nu - annars dör du!

men stackare.. hoppas den inte bröt något, antennen till exempel

låter som en vanlig kväll i en studentkorridor


vågar man gå till läkaren över huvud taget?

"nähä - inga nyheter idag heller. kör på rumpstoryn!"

aje. såna som gör så ont!

denna amy och hennes knarkande.. och varför har de samma min på bilden?

dagens största nyhet

hur var det nu? man ska inte kasta fan i glashus..?

yikes..

jag visste det!

dagens i-landsproblem

jag som alltid har trott att jättar bara finns i sagornas värld

ooh, tell me! tell me! tell me!

gotlands allehanda - "extra extra! låda med tråd i!"

gotlands allehanda - rätt ska vara rätt!

gotlands allehanda helt enkelt


varför är detta så kul? inte vet jag, men det är det!

ekobarn!

nej men gör inte det, det är väl onödigt?

ååh! äntligen publicerade de den här månadens klipp!

helt enkelt kul - tragikomiskt

rätt trist diet

från blocket.se - nej, jag ger då inte mer än 4500 för en kvinna därifrån

från blocket.se - hmm.. jag undrar vad personen som annonserar ska med gotlänningarna till

från blocket.se - tyckte det var rätt överkomligt för en stor stjärna

förståeligt, med tanke på att hela filmen var datoranimera...

ja, det ska väl inte vara så svårt! med tillräckligt mycket djärvlaranamma går allt!

scary!

"välkommen hem till mig, här inne bor jag"

1 kommentar:

Botjer sa...

med stubin var ofarlig utan andra komponenter...
andra komponenter?
så STUBINEN blir farlig om man gör vaddå?

klart nån driftig mördare kan ju använda den att strypa folk med...
komponenter: ett par svarta hanskar