onsdag 13 februari 2008

lömsk

hittade en kul sida som genererar anagram. jag genererade några namn och ställde in att resultatet som högst fick bestå av två ord.

mathias namn blev:

avslitet arholma (låter lite läskigt)
vattholmas liera
halvtio alarmets (han är snarare halvsju larmet - morgonpigg som attan)
vattholma israel
allierat hovsamt (de två sista namnen tycker jag hade lite soldat-undertoner...)

mammas namn blev:

klöser susannes
ansöker slussen
ruelsens önskas
köerna slussens
ruelsens skönas
raukens lössens
ruelsens ansöks
sökarens lusens
sökaren slussen
skönare slussen
köernas slussen
kassörens lusen
kassören lusens

mycket slussen med andra ord..

mitt namn blev:

klöser kims
skir lömske
mörkes slik
risk lömske
mörkes kils
kris lömske
rikes lömsk
mörk silkes
eriks lömsk
mörk eskils
mörke skils
likörs smek
likör smeks
kröks emils
skri lömske

varför känns det som om jag bara blir mörk och lömsk?

1 kommentar:

Anonym sa...

haha! mina favoriter är kris lömske och likör smeks...