fredag 12 september 2008

tjuvtittat.se

ni känner säkert redan till den underbara sajten tjuvlyssnat, dit folk som hört roliga konversationer kan maila in och berätta om dem. nu har systersajten tjuvtittat startats. där kan man bland annat hitta de här underbara bilderna:

pussys störste konkurrent?

nej tack, jag är inte intresserad!

jag hade för mig att muslimer inte var så intresserade av alkohol...

hade gärna smakat, men har problem med ilningar i tänderna..

inget för den prismedvetne

vi får hoppas att det inte är en "stig"


lappar uppsatta på gymnasieskola










senaste knarktrenden, pensionärer!

"kom ihåg att jesus älskar er..."


du ljuger!




men det är ju olagligt!

que?!

den rätten skulle jag nog skippa...


de är lite plastiga och lite svårtuggade, men man vänjer sig!

någon hade fått nog


betyder det att man kan tvätta
den tillsammans med allt annat?





snåljåpar!



på en vetekudde - kanske ska de anlita
en ny översättningsbyrå nästa gång?

åt vilket håll skulle du välja att åka?

hur man äger en klottrare


plötsligt känner jag mig inte så hungrig längre..




engrish, you gotta love it!



lite väl drastisk behandling?



för tanklösa samtal?

nästan så man misstänker att artiklarna lades i närheten av varandra med flit ;)


nästan som när jag hittade en herr (eller fru) "kukolja" när jag var i wien sist..


klotter när det är som bäst

våldsamt gott?



och jag som tyckte "muffen" var ett lustigt kvartersnamn

för-många-fingret?


Inga kommentarer: