torsdag 5 mars 2009

Ljusare tider

Jag önskar att jag kan hålla kvar vid den positiva känsla jag har just nu. Den kan bero på flera saker: att vi är på väg mot varmare och ljusare tider, att jag har skaffat mig en extrasysselsättning som jag ser fram emot att kasta mig in i, att vi snart ska få flytta till den lägenhet vi längtat efter i över ett år, att vi fick ut nog med pengar när vi sålde min lägenhet, att jag har en massa roliga saker att se fram emot överlag (bland annat resan i november). Ja, en massa orsaker alltså. Jag har varit både stressad och lite nere över vintern, bland annat på grund av mörkret, men också eftersom jag var orolig för att vi inte skulle få lägenheten såld och bli ståendes med ett fett skadestånd från Peab istället. Men nu blev det allstå inte så. Det känns otroligt härligt och jag har nog inte insett förrän nu exakt hur dåligt jag mått den senaste tiden. Jag ska inte låta mig halka tillbaka igen.

1 kommentar:

Failspanarn sa...

vad kul att du mår bra gumman, det förtjänar du. tack för senast också, det var skoj att ha gamla gänget samlat :)

ändra min länk till min nya blogg btw :P

puss!