torsdag 19 februari 2009

så fruktansvärt härligt

nu är det gjort, jag och mathias har bokat en resa till thailand! vi kommer vara borta i 30 härliga dagar medan ni andra sitter och fryser i era stugor... vi åker inte förrän i november, men oj vad man kommer ha något härligt att längta till! men det som känns häftigast just nu är att jag kan säga "jag har bjudit min pojkvän på en månadslång resa till thailand". han får visserligen ta med egna fickpengar och så delar vi på boendekostnader när vi väl är där - men ändå! själva resan står ju jag för :Dom 5 veckor kommer vi flytta ut från lägenheten, men eftersom det blir ett glapp mellan det att den nya ägaren har tillträde och när vi kan flytta in i den nya lägenheten så kommer vi bo hos mamma i runt 3 veckor. det känns förvånansvärt okej och jag vet att mamma faktiskt tycker att det hela ska bli lite mysigt.

den 17 april har vi alltså tillträde till muffen. jag tror det kommer kännas jättekonstigt att äntligen flytta in i den där lägenheten man följt från ritning till färdig bostad. konstigt, men framför allt häftigt! vi såg ju redan på förhandsvisningen att det såg väldigt lovande ut.

vad händer annars i mitt liv då? inte så mycket just nu, men kanske en del framöver. vi får se :)

2 kommentarer:

Failspanarn sa...

Naaajs gumman :) Vi får slåss om vem som får rese-skryta mest då :D

Kim sa...

ja - tror att det finns risk för att det kan bli ganska jämt ;)