onsdag 21 maj 2008

torterad i sömnen

jag drömde att en ond man hade satt en "taser-modul" innanför huden på min bröstkorg, precis mot revbenen. om jag inte gjorde som han sa så skulle han sätta igång den via en fjärrkontroll. efter att han gjort detta försvann hann och jag förstod aldrig riktigt vad jag fick- och inte fick göra. jag fick däremot känna på hur det kändes ett par gånger då den gick igång av sig själv – det var inte skönt! är det vanligt att man kan känna saker i drömmar?

om ni inte vet vad en taser eller "stungun" är för något så är det en sorts elpistol som poliser kan använda om de råkar på bråkiga personer. en variant håller man mot kroppen och så finns det en som skickar ut små sladdar med krokar längst ut som hakar fast sig i huden. men det är inte krokarna som gör ont... om ni inte förstår ändå kan ni kolla här. ni kan se fler idioter som frivilligt testar på hur det är här och om ni vill se hur kändisar reagerar på skiten kan ni kolla på här.

Inga kommentarer: